يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ
پایان نامه تعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری
پایان نامه تعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری
چکیده: یک عامل بسیار مهم که در موفقیت کسب و کار سازمانها شناخته شده است، رضایت مشتری است. در این راستا عوامل زیادی با رضایت مشتری مرتبط است که یکی آز آنها هوش عاطفی می باشد.لذا در یک سازمان پرسنل بالاخص بازاریابان که در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند بایستی از هوش عاطفی بالایی برخوردار باشند. هدف ..
۹۴/۰۹/۲۹