پایان نامه و پروژه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی، کارآفرینی و تحقیق

پایان نامه و پروژه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی، کارآفرینی و تحقیق

دانلود بروزترین فایل، جزوه ها و مطالب آموزشی، پایان نامه thesis، پروژه project، دانلود جدیدترین مقالات همراه با ترجمه، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی و کارآفرینی، کتاب و تحقیق های دانشگاهی
چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

پروژه درس مباحث ویژه 2 (مخابرات ماهواره ای)

پروژه درس مباحث ویژه 2 (مخابرات ماهواره ای)

پروژه-درس-مباحث-ویژه-2-(مخابرات-ماهواره-ای)مرور کلی بر ساختار GNSS و بررسی مقاله Satellite Navigation for Aviation in 2025 و شبیه سازی و بررسی قابلیت استفاده از مدار Molniya در ناوبری ماهواره ایدانلود فایل


پروژه-درس-مباحث-ویژه-2-(مخابرات-ماهواره-ای)
پروژه درس مباحث ویژه 2 (مخابرات ماهواره ای)
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 1200
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
رشد و تحول در صنعت هوایی
صنعت حمل و نقل هوائی از سال 1994 در یک مسیر تحول قرار گرفت و ICAO  سعی نمود بعنوان نماینده جامعه هوائی نقش خود را جهت ایمنی و توسعه هوانوردی هم سو با این تحول ایفا نماید. در یک بررسی آماری مشاهده می‌نمائیم در 1945 تنها 9 میلیون مسافر از طریق هوا در جهان جابجا شده‌اند که رقم پایینی می‌باشد.  در حالیکه در مقایسه با آن حجم ترافیک هوائی در 2003  جابجائی بیش از 6/1 میلیارد مسافر بوسیله پروازهای برنامه ریزی شده توسط خطوط هوائی را نشان می‌دهد که رقمی معادل تقریبا 25% جمعیت کل جهان است.

ناوبری ماهواره ای و آینده آن در صنعت هوایی
با توجه به پیش بینی‌های IATA مبنی بر 2 برابر شدن ترافیک هوائی تا سال 2010 تخمین زده می‌شد که تا سال 2010 تعداد انسانهائی که از طریق هوائی مسافرت می‌کنند می‌تواند 5/2 میلیارد در سال افزایش یابد در اقتصاد هوانوردی این افزایش رقمی معادل 1700 میلیارد دلار می‌باشد. که ارائه کننده بیش از 30 میلیون شغل جدید در جهان است نتیجه این رشد پدیده‌ای به نام تراکم است تاثیر این رشد فقط در فرودگاهها خود را نشان نمی‌دهد.
 بلکه در کریدورهای هوائی نیز موجب تراکم می‌گردد لذا مهم‌ترین نوآوری صنعت هوانوردی جهت مقابله با این تراکم اجرای فن آوری جدیدی به نام CNS/ATM می‌باشد نظر به اینکه سیستم‌های کمک ناوبری که در حال حاضر از آنها استفاده می‌شود همچون: VOR، NDB، DME، ILS و MLS دارای مشکلاتی همچون تداخل فرکانس، محدودیت برد و کمبود دقت هستند و انحراف مشخص سیستم‌های کمک ناوبری فوق باعث بیشتر شدن مسیر پروازی گردیده و ایجاد خطاهای مشخص آن نمی‌تواند ترافیک هوائی آینده را جوابگو باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول
1-1- استراتژی GNSS هواپیمایی
1-1-1-  GPS
1-1-2- EGNOS
1-1-3- GALILEO
1-2- مروری بر کنفرانس ناوبری هوائی
1-2-1- سیستم EGNOS
1-2-2- ماموریت EGNOS
1-2-3- ماموریت  GALILEO
1-2-4- سرویس‌های GALILEO
1-3- نقش گالیلو در ناوبری هوایی ماهواره‌ای و تأثیر ادغام آن با EGNOS
1-4- همکاری گالیلو با GPS
1-5- نتیجه‌گیری
فصل  دوم
مقدمه
2-1- چالش ها
2-1-1- خطاها
2-1-2- اثرات آب و هوا فضای
2-1-3- ضعف صورت فلکی
2-1-4- تداخل فرکانس رادیویی
2-2- ناوبری ماهواره ای برای حمل و نقل هوایی امروزه
2-2-1- مانیتورینگ گیرنده خودمختار تمامیت RAIM
2-2-2- سیستم ماهواره ای مبتنی بر تقویت SBAs
2-2-3- سیستم های تقویت زمینی GBAS
2-3- آینده تغییرات در محیط GNSS
2-3-1- تنوع فرکانس دوگانه
2-3-2- ناوبری جهانی و سیستم های ماهواره ای جدید
2-3-3- افزایش یکپارچگی از صور فلکی اصلی
2-4- ناوبری ماهواره ای برای حمل و نقل هوایی در سال 2025
2-5- نتیجه گیری
فصل سوم
3-1- مدار مولونیا
3-1-1- کد شبیه سازی مدار مولنیا
مراجع

M-File شبیه سازی مدار ماهواره هم در فایل world  و هم به صورت مجزا در این فایل قرار دارد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
رسول کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی