پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری
پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری
پاورپوینت مهارتهای عمومی مدیریت،شامل سه بخش مدیریت روابط مشتری، رضایتمندی مشتری و روش های اندازه گیری رضایت مشتری در قالب 77 اسلاید، بخشی از متن: بازار اقتصاد جهانی، هیچ گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان ها و بنگاه های تجاری تلاش می کنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر ...

پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری
فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 802
قیمت: : 5000 تومان
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بازار اقتصاد جهانی، هیچ گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان ها و بنگاه های تجاری تلاش می کنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر بفرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، مشتریان و مصرف کنندگان، همواره در جستجوی عرضه کنندگانی هستند که کالا یا خدماتی به مراتب بهتر ارایه می کنند. درک این تمایز، فرایند گزینش کالا یا خدمات مورد نیاز را هدایت نموده و مشتریان را در تصمیم گیری برای پرداخت بهای بیشتر در مقابل دریافت کالا یا خدمات بهتر یاری می نماید. به علت وجود عرضه کنندگان متعددی که محصولاتی با کیفیت نسبتاً یکسان عرضه می کنند، اغلب مشتریان هنگام خرید کالا و خدمات مورد نیاز، از امکان انتخاب گزینه های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی های فیزیکی یک محصول سایر شاخص های کیفی را مدّ نظر قرار می دهند. مشتریان در جستجوی سرنخ هایی هستند که آنان را برای شناسایی بهترین تأمین کننده یاری نماید.
فهرست فصول:
فصل اول: مدیریت روابط مشتری
فصل دوم: رضایتمندی مشتری
فصل سوم: روش های اندازه گیری رضایت مشتری
فهرست منابع