پایان نامه و پروژه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی، کارآفرینی و تحقیق

پایان نامه و پروژه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی، کارآفرینی و تحقیق

دانلود بروزترین فایل، جزوه ها و مطالب آموزشی، پایان نامه thesis، پروژه project، دانلود جدیدترین مقالات همراه با ترجمه، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی و کارآفرینی، کتاب و تحقیق های دانشگاهی
چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ق.ظ

پروژه فرآیند بازاریابی و تولید

پروژه فرآیند بازاریابی و تولید

پروژه-فرآیند-بازاریابی-و-تولیدبخشی از متن: ‌کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا می‌رود و سود به دست می‌آید. ‌بسیاری از مردم چنین می‌اندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ، فقط بخش نمایان (علامت ...دانلود فایل


پروژه-فرآیند-بازاریابی-و-تولید
پروژه فرآیند بازاریابی و تولید
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 152
حجم فایل: 602
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
‌کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا می‌رود و سود به دست می‌آید.
‌بسیاری از مردم چنین می‌اندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ، فقط بخش نمایان (علامت بزرگ) بازاریابی است جای شگفتی نیست. امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش- معرفی محصول و فروش- در نظر آورد، بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیازهای مشتری، توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند، محصولاتی را تولید و به بازار مصرف ارایه نماید که از بالاترین ارزش برخوردار باشند و قیمت گذاری، توزیع، ترویج و تبلیغ را به روشی کارساز انجام دهد، به طور حتم محصولات به راحتی به فروش خواهند رفت. بنابراین فروش و تبلیغ، تنها بخشی هستند از معجون بازاریابی. معجون به معنی مجموعه ای از ابزار و وسایل بازاریابی که با هم بر روی بازار اثر می‌گذارند.

فهرست مطالب:
فصل اول: بازار یابی و جزئیات
1-1 بازاریابی در یک کلام: جلب مشتری                        
2-1 شناخت نیاز مشتری، رکن بازار یابی مدرن                    
3-1 مشکل (نزدیک بینی در بازار)                        
4-1 ارزش، معیار انتخاب                            
5-1 رعایت مشتری                                
6-1 چرا حفظ مشتریان قدیمی                            
7-1 تاثیر گذاری موثر در بازار یابی حرفه ای                    
8-1 اصول موفقیت در جلب مشتری                        
9-1 برای جلب مشتری رقابت کنید                        
2-1 بازار یابی                                    
2-2 بازار یابی سه رکن اساسی دارد                        
3-2 مفهوم اثر بخشی                                
4-2 مدل های اثر بخشی سازمان                            
5-2 مفهوم مشتری                                
6-2 مشتریان خارجی                                
7-2 مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرآیند های سازمانی                
8-2 تاثیر رضایت و وفاداری مشتری                        
فصل دوم: فرآیند تولید
تعریف تولید جریانی                                
انبار داری                                    
کنترل کیفیت                                    
اساس آماری نمودارهای کنترل                            
نگهداری و تعمیرات                                
پیشنهادات                                    
فصل سوم: کنسرو سازی (شرکت هانی تهران)
مقدمه                                        
تاریخچه                                        
کنسرو سازی
مراحل تولید کنسرو ماهی                            
ویژگی های فراورده نهایی                                
فساد شیمیایی کنسرو ماهی                            
آزمون های لاک قوطی                                
فصل چهارم: تاثیر تبلیغات در خرید                         
تعریف تبلیغات                                    
تبلیغات در نقطه خرید                                
روش های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید                        
فصل پنجم: روش های عمده در تبلیغات       
تعریف تبلیغات                                    
روش های عمده در تبلیغات                            
روش های تبلیغ                                    
پیشنهادات ویژه                                    
منابع و ماخذ                                    

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
رسول کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی