پروژه فرآیند بازاریابی و تولید
پروژه فرآیند بازاریابی و تولید
بخشی از متن: کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا میرود و سود به دست میآید. بسیاری از مردم چنین میاندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ، فقط بخش نمایان (علامت ...

پروژه فرآیند بازاریابی و تولید
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 152
حجم فایل: 602
قیمت: : 7000 تومان
بخشی از متن:
بخشی از متن:
کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا میرود و سود به دست میآید.
بسیاری از مردم چنین میاندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ، فقط بخش نمایان (علامت بزرگ) بازاریابی است جای شگفتی نیست. امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش- معرفی محصول و فروش- در نظر آورد، بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیازهای مشتری، توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند، محصولاتی را تولید و به بازار مصرف ارایه نماید که از بالاترین ارزش برخوردار باشند و قیمت گذاری، توزیع، ترویج و تبلیغ را به روشی کارساز انجام دهد، به طور حتم محصولات به راحتی به فروش خواهند رفت. بنابراین فروش و تبلیغ، تنها بخشی هستند از معجون بازاریابی. معجون به معنی مجموعه ای از ابزار و وسایل بازاریابی که با هم بر روی بازار اثر میگذارند.
فهرست مطالب:
فصل اول: بازار یابی و جزئیات
1-1 بازاریابی در یک کلام: جلب مشتری
2-1 شناخت نیاز مشتری، رکن بازار یابی مدرن
3-1 مشکل (نزدیک بینی در بازار)
4-1 ارزش، معیار انتخاب
5-1 رعایت مشتری
6-1 چرا حفظ مشتریان قدیمی
7-1 تاثیر گذاری موثر در بازار یابی حرفه ای
8-1 اصول موفقیت در جلب مشتری
9-1 برای جلب مشتری رقابت کنید
2-1 بازار یابی
2-2 بازار یابی سه رکن اساسی دارد
3-2 مفهوم اثر بخشی
4-2 مدل های اثر بخشی سازمان
5-2 مفهوم مشتری
6-2 مشتریان خارجی
7-2 مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرآیند های سازمانی
8-2 تاثیر رضایت و وفاداری مشتری
فصل دوم: فرآیند تولید
تعریف تولید جریانی
انبار داری
کنترل کیفیت
اساس آماری نمودارهای کنترل
نگهداری و تعمیرات
پیشنهادات
فصل سوم: کنسرو سازی (شرکت هانی تهران)
مقدمه
تاریخچه
کنسرو سازی
مراحل تولید کنسرو ماهی
ویژگی های فراورده نهایی
فساد شیمیایی کنسرو ماهی
آزمون های لاک قوطی
فصل چهارم: تاثیر تبلیغات در خرید
تعریف تبلیغات
تبلیغات در نقطه خرید
روش های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید
فصل پنجم: روش های عمده در تبلیغات
تعریف تبلیغات
روش های عمده در تبلیغات
روش های تبلیغ
پیشنهادات ویژه
منابع و ماخذ