پایان نامه و پروژه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی، کارآفرینی و تحقیق

پایان نامه و پروژه های دانشگاهی

دانلود پایان نامه، پروژه، مقاله، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی، کارآفرینی و تحقیق

دانلود بروزترین فایل، جزوه ها و مطالب آموزشی، پایان نامه thesis، پروژه project، دانلود جدیدترین مقالات همراه با ترجمه، گزارش کارآموزی، طرح های توجیهی و کارآفرینی، کتاب و تحقیق های دانشگاهی

مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی

مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشیدسته: مکانیک 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 370 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 9 

امروزه به سبب شرایط ترافیکی که موجب توقف و حرکتهای مکرر در هنگام رانندگی شده است سیستم انتقال قدرت خودروها بیشتر در م عرض تغییرات ناگهانی گشتاور قرار می گیرند

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

چکیده مقاله:

امروزه به سبب شرایط ترافیکی که موجب توقف و حرکتهای مکرر در هنگام رانندگی شده است , سیستم انتقال قدرت خودروها بیشتر در م عرض تغییرات ناگهانی گشتاور قرار می گیرند . این مقاله به بررسی رفتار ارتعاشات پیچشی گذرا در سیستم انتقال قدرت خودرو با روش مدلسازی ترکیبی گسترده - متمرکز می پردازد . سیستم انتقال قدرت دارای المانهای غیرخطی مانند لقی بین دنده ها می باشد که باعث ایجاد برخورد بین دنده ها و بوجود آمدن ضربه در سیستم می شود . این ضربات نیز که دارای طبیعت گذرای کوتاهی هستند باعث تحریک نویزهای فرکانس بالا و مدهای سازه ای سیستم می شوند .

کلیدواژه‌ها:

شافل – کلانک - مدل ترکیبی ( گسترده - متمرکز )

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله مدلسازی دینامیکی سیستم انتقال قدرت خودرو برای بررسی ارتعاشات پیچشی , شافل کلانک مدل ترکیبی ( گسترده متمرکز ) ,گسترده متمرکز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
رسول کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی